Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Montana Pizzeria. Meer weten? Ontdek meer
Daphne
21 jun 2026 om 21:01
eist extra geld bij bezorging
Arnold
21 jun 2026 om 18:24
bij aflevering vertelde de bezorger dat er nog €2 extra kosten waren omdat wij net buiten het dorp wonen. Waarom wordt dit niet vooraf berekend? Ik had die €2 niet paraat en zou dit ook graag vooraf hebben geweten. jammer. pizza's waren top
Cynthia
21 jun 2026 om 17:50
Smaakt altijd goed! Goed heet bij bezorging. Snel en optijd bezorgd, bestellen altijd ruim van te voren dan is het er altijd optijd!
Jan
20 jun 2026 om 19:37
..
C
16 jun 2026 om 22:29
Restaurant zit op 15 min rijden, het duurde 1uur en 40 minuten tot bezorging. (3 kapsalon klein).(Geschatte tijd was tot 45 minuten stond er). Gerecht was slap (stond waarschijnlijk al even klaar om bezorgd te worden…)en erg zout.
Cora
14 jun 2026 om 22:50
Het eten was goed en veel. Althans voor ons dan, en de bezorging was ruim op tijd.
Wim
14 jun 2026 om 21:04
Prima verpakt en heerlijk van smaak.
Mike
10 jun 2026 om 19:02
Meestal goed te eten alleen jammer de de steak so tai en well done klaar was gemaakt.
Daisje
7 jun 2026 om 20:38
ziet er goed uit maar jullie zijn de stokbroodjes en kruidenboter vergeten die ik juist zo lekker vind